Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba do rodzin adopcyjnych
telitka4

Nasz nowy przyjaciel
**
Liczba postów: 2
Reputacja: 0
24-10-2012 11:52
Witam!
Jestem studentką przygotowującą się do pisania pracy licencjackiej na temat: PROBLEMY WYCHOWAWCZE RODZINY ADOPCYJNEJ.
Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby jakaś rodzina adopcyjna zechciał odpowiedzieć mi na przesłane przeze mnie pytania dotyczące właśnie problemów wychowawczych. Interesują mnie głównie dosyć ciężkie sytuacje (np. gdy dziecko zaczyna się buntować do tego stopnia, że potrzebna jest pomoc z zewnątrz).
Z góry bardzo dziękuję.
Nie ukrywam, że bardzo mi na tym zależy.

Koszulki reklama
Znajdź Cytuj
ania

Nasz nowy przyjaciel
**
20-11-2012 09:23
Ja mogę Ci odpowiedzieć na te pytania z punktu widzenia osoby adoptowanej. Jeśli by Cię to interesowało to jestem chętna do rozmowy.

Koszulki reklama
Znajdź Cytuj
telitka4

Nasz nowy przyjaciel
**
20-11-2012 23:20
dzięki wielkie Ania!
bardzo proszę o kontakt mailowy (oto mój mail: <!-- e --><a href="mailto:ola_r@vp.pl">ola_r@vp.pl</a><!-- e -->), wytłumaczę tam dokładnie o co chodzi oraz prześlę pytania. Co prawda pytania skierowane są typowo do rodziców adopcyjnych, ale mam nadzieję, że choć na część z nich będziesz w stanie odpowiedzieć- ta wiedza z pewnością mi się przydaUśmiech

Koszulki reklama
Znajdź Cytuj
mart

Nasz nowy przyjaciel
**
Liczba postów: 1
07-03-2013 22:16
Jestem studentką administracji i piszę pracę licencjacką na temat procedury adopcyjnej w Polsce. Czy mogłabym prosić o kontakt rodziców adopcyjnych, którzy zechcieliby odpowiedzieć na parę pytań, podzielić się doświadczeniami, opinią na temat przebiegu całego procesu?

Bardzo mi zależy na Państwa odpowiedzi.
mój mail: <!-- e --><a href="mailto:mart.krzy@gmail.com">mart.krzy@gmail.com</a><!-- e -->

Pozdrawiam serdecznie

Koszulki reklama
Znajdź Cytuj
Monika123456

Nasz nowy przyjaciel
**
Liczba postów: 5
26-10-2013 11:30