Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reakcja matki biologicznej
anetka250686

Nasz nowy przyjaciel
**
Liczba postów: 34
Reputacja: 0
27-09-2014 22:21
Dawno mnie tu nie było........

Po długim oczekiwaniu na spotkanie z mb niestety , ale muszę napisać , że nie doszło do tego spotkania. Mb stchórzyła. Nie odpisuje na moje wiadomości , a wiem, że je czyta. No i obiecała mi spotkanie. Niestety taki los dziecka porzuconego. Zostaje mi tylko napisanie do rodzeństwa, ale jeszcze zwlekam ponieważ boję się ich reakcji.

Po pozytywnym rozpatrzeniu sądu mojej prośby o wgląd do dokumentów z przysposobienia, napisałam kolejną prośbę o wgląd do dokumentów z pozbawienia praw MB, ale czekam już 3 miesiące i nic.....

Jestem pielęgniarką anestezjologiczną. Ostatnio byłam na cięciu cesarskim, była kobieta 26 lat. I wiecie co powiedziała? Ze nie chce tego dziecka bo........... nie ma faceta.

Koszulki reklama
Znajdź Cytuj
Miecz.S-K

Przyjaciel nie do ruszenia
Liczba postów: 94
Reputacja: 1
05-10-2014 10:58
Witam...
To było do przewidzenia. Twoja MB ma w miarę poukładane życie, własne i niezależne od Ciebie problemy i sprawy, które nie są jej po drodze
z Twoimi. Zjawiasz się u niej w życiu po wielu latach i wszystko to, co jakoś skleciła okazuje się być domkiem z kart, który może się w każdej chwili rozsypać. Pamiętaj, że wszyscy będą ją obserwowali i oceniali. Może się okazać, że tzw. porządna kobieta - MB - okaże się w swoim środowisku przedmiotem krytyki i negatywnych ocen... po odkryciu - Ciebie... Zaczyna się zatem bać konfrontacji, zarówno z Tobą, jak i ze swoim własnym środowiskiem i rodziną. Stąd zapewne ucieka w tchórzliwe milczenie uważając, że jakoś można to wszystko przeczekać, a wszystko się samo ułoży.